Kaspersky Lab
Doe maar duurzaam
Bekijk de case van onze klant live
Opdracht
Cybercriminaliteit. In het digitale tijdperk ontkomt niemand eraan. Ook wij zijn hier helaas mee in aanraking gekomen. Dit heeft ons doen besluiten om onze kijkers te gaan uitleggen hoe je dit tegen kan gaan. Na een aantal gesprekken hebben wij mogen besluiten om samen met Kaspersky Lab de bewustwording van cybercriminaliteit te verhogen. Kirsten Koning, Head of corporate sales Benelux, heeft met ons de handen ineen geslagen en daardoor hebben we een prachtige reportage gemaakt over de risico’s van de digitale wereld.
Uitvoering
Omdat veel mensen geen idee hebben van hoe cyberincidenten precies tot stand komen, vonden we het belangrijk om bij het begin te beginnen. Iedereen heeft weleens een phishing mail ontvangen. Dit is vaak het begin van alle ellende. Het is belangrijk dat bewustwording wordt gecreëerd bij medewerkers over IT-security. In de reportage van Kaspersky Lab is goed te zien hoe deze criminelen binnen komen en wat je ertegen kan doen!
Meer cases Doe maar Duurzaam
Benieuwd wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen